MUZEUM UMĚNÍ HLEDÁ PODNIKOVÉHO PRÁVNÍKA/PRÁVNIČKU

Muzeum moderního umění
Muzeum moderního umění

Jsou zákony, paragrafy a právo vašim životem? Máte zájem o zajímavou práci, tak se zkuste přihlásit do výběrového řízení Muzea umění. Právě nám totiž schází 

PODNIKOVÝ PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA

CO VÁS ČEKÁ:

• příprava a aktualizace interních předpisů organizace
• aktivní sledování změn právních předpisů souvisejících s činností organizace
• příprava, posuzování a kontrola smluv a jiných dokumentů
• poskytování právního poradenství všem odborům v organizaci
• právní a administrativní zabezpečení procesu zadávání veřejných zakázek malého rozsahu (příprava a uzavírání smluv v rámci VZ a dalších dokumentů s tím souvisejících)
• poradenství v odvětvích pracovního práva a obchodního práva
• problematika ochrany osobních údajů (GDPR)
• komunikace s externím advokátem organizace

JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚLI MÍT:

• vysokoškolské právní vzdělání v České republice (pozice je vhodná i pro absolventy)
• právní povědomí (obchodní, občanské, pracovní a správní právo)
• aktivní znalost anglického jazyka včetně schopnosti porozumění odbornému textu
• uživatelská znalost MS Office
• zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, ochota a samostatnost
• pozitivní a aktivní přístup k plnění úkolů
• trestní bezúhonnost

VÝHODOU BUDE, POKUD BUDETE UMĚT:

• znalost a orientace ve veřejných zakázkách a dotacích a s nimi související znalost právních předpisů včetně judikatury
• specializace na ochranu osobních údajů
• praxe na obdobné pozici vítána

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:

• pracovní úvazek 0,5 s flexibilním časovým přístupem dle dohody, možnost navýšení pracovního úvazku v případě rozšíření pracovní náplně (veřejné zakázky)
• platové zařazení dle katalogu prací ve veřejné správě – 11. platová třída, stupeň dle uznatelné praxe
• osobní příplatek v závislosti na schopnostech, dovednostech a výkonu (po zkušební lhůtě)
• pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
• možnost dalšího profesního vzdělávání
• po dohodě služební notebook a telefon
• příjemné pracovní prostředí
• příspěvky z FKSP na stravování a produkty na stáří
• 5 týdnů dovolené
• 5 dní zdravotního volna
• pracoviště v Olomouci
• nástup ihned nebo dle dohody

ZAUJALA VÁS NAŠE NABÍDKA? ZAŠLETE NÁM SVŮJ ŽIVOTOPIS DO 15. 6. 2024 NA HOESOVA@MUO.CZ, TĚŠÍME SE NA VÁS!